Thursday, August 30, 2007

Vauvalohku-Hatori. n__n



(x) -jos olet(_) -jos et ole( ) ollut humalassa( ) suudellut vastakkaista sukupuolta olevaa henkilöä(x) suudellut samaa sukupuolta olevaa henkilöä( ) rikkonut kaverin auton( ) käynyt japanissa ( >___Päivän kysely oli siinä. Olen edelleen vihainen sille Uchihan äpärälle. >__< Mutta lepyin hieman koska Anssi lainasi mulle Naruton ykkösvolan. Guu. n__nKävin siivoamassa tänään. Oli likaista. Saan rahaa. :ELisäksi tänään oli suullisen kielitaidon testi ruotsin puhekurssilla. Tein sen Saaran kanssa ja meni hyvin. Palautteet saadaan maanantaina.Tänään Eeva-Liisa jakoi meille ruotsinaineet. o__O! 95/99 pistettä. Ei korjauksia ja kehut perässä. Yattaa!Koeviikko lähestyy edelleen uhkaavasti. Olen jopa lukenut ajoissa. Kerrankin.Tänään äiti ja isä läksi Tampereelle jo aamusta. Eli mun piti herättää pennut ja lenkittää koira. Lotkin siinä mehua pöydän ääressä kun Rambo päättää että sillä on paha olo. Sitten se oksentaa ja tähtää vielä hienosti matolle. Piti siivota. Olipas kivaa. :SSunnuntaina on jotkut vitsin ratsastuskisat ja mun pitää mennä sinne hommiin. Ää-ää.Rane on ollut ihan outo viime päivinä. o__o Mahdollisesti se mies alkaa seota tms. Heittänyt keskimääräistä omituisempaa läppää.Katselen Basketia ja sitä ennen tuijotin uusinta Bleachia. Ne jättää jaksot melkein yhtä paskamaisiin kohtiin kuin Narutossakin. :S

No comments: